17 abril 2012

My Beautiful Laundrette


My Beautiful Laundrette va ser una de les primeres pel·lícules que vaig veure durant la meva època d’estudiant a Barcelona. Als vint anys em va commoure i sempre he guardat aquella primera emoció. En sortir del cinema omplien les meves impressions la motivació de la parella per guanyar-se la vida i fer-se amb un espai amable i rendible, les dificultats que hi trobaven en el Londres hostil dels anys vuitanta, les barreres culturals que imposava la immigració pakistanesa...

Em vaig quedar amb el nom del guionista, Hanif Kureishi, l’autor del El Buda del Suburbi, de qui molt més tard he llegit The Body. Vaig esperar que sortissin les següents dues pel·lícules de Stephen Frears: Ábrete de orejas (Prick up your ears), sobre la relació de l’escriptor Joe Orton i el seu amant, i Sammy i Rosie se lo montan (Sammy and Rosie Get Laid). A partir de Dangerous Liaisons, que també em va agradar molt, vaig perdre una mica la pista a Frears i ell aquella manera de fer cinema dels començaments.

7 comentaris:

Xavier ha dit...

Quan de temps !! de les pel•lícules , gran record de totes tres.

Una abrasada Sr.

Anònim ha dit...

Years ago all painters and decorators had to do was paint a wall or apply wallpaper for example however nowadays it is much more common for painters and decorators to have to prepare surfaces ready for painting, they would fill in holes, make sure the surface is suitable and ready for painting. macintosh os 10

Anònim ha dit...

While it is fun to add new tools and features to your website, you should first find the best content to post. cellular phone codes

Anònim ha dit...

If you are searching for the best dentists, then it is better to keep these factors in your mind. For the same, students should regularly practice problems related to their weaker sections. private detectives australia. In most cases no interest will be required at all. You can also get the painted glass with various patterns., counter strike . client dll. We have been also delivering high standard services to offshore businesses since long time. virtual instruments reviews

Anònim ha dit...

It is not bad to own it. private carsales

Anònim ha dit...

What kind of feedback they wish to offer? setup time window server. People want extensions for an n number of reasons. vb net ms access

Anònim ha dit...

I was in search of this. Actually refreshing information. Thanks a lot.


My webpage; best remedies for acne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...